Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

dinsdag 29 december 2009

Slechts twee!!

Nog twee, inderdaad, nog twee dagen verwijderd voordat de keukenmeiden gillen gaan. Nog in het donker van de duisternis, om ongeveer half zeven, mij vervoegd op het laadadres: de spullen waren uit Spanje onderweg en inderdaad, even voor zeven uur arriveerde een voertuig met aan de zijkant een rood vierkant, de spanjaard was aangekomen en ik nam de lading, bestemd voor Brussel en Leusden, over. Daarna over de bekende route, Rethel, Charleroi en Nivelles (berucht geworden door de "bende van Nijvel") naar Steenokkerzeel bij Brussel gereden, een deel gelost en daarna naar Leusden. Nu het jaar langzaam maar zeker ten einde taant en er over van alles en nog wat cijfers naar buiten komen, kan ik niet nalaten daar mijn cijfers aan toe te voegen. Zo heb ik dit jaar 66 nachtjes in Frankrijk, (vorig jaar 65), 36 nachten in Duitsland (2008 25), zeven tegen zes in 2008 in België, drie nachtjes tegen één in 2008 in Oostanrijk, 10 nachtjes in Zwitderland (2008 12), 9 nachten in Luxemburg (elf in 2008), zes nachten in Spanje (2008 slechts twee), één nachtje in Polen (2008 nul), vier nachten in Tsjechië (2008 2), 18 nachten in Italië (2008 15 nachtjes) en één nachtje in Andorra geslapen (nul in 2008). Totaal 161 nachten, mooi voor de verzamelaars van statistieken. En na deze uiteenzetting leg ik mij thans ten ruste.

Aldus schreef ome Willem.
---