Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

woensdag 18 november 2009

Woensdag, 18 november 2006 (N.C.).

Vanmorgen vroeg ik het donker op mijn gevoel zo ongeveer naar het losadres in Granollers afgezakt en daar het krieken afgewacht. Heb trouwens maar een keertje hoeven te vragen en toen zat ik er al vlakbij: inderdaad, ik heb geen tomtom, pietpiet, tinustinus of andere navigatierommel, maar sociale contacten, een mond om te vragen en verder rij ik altijd met de willemwillem hetgeen inhoud dat ik in het algemeen de weg goed onthoud en dus op mijn intellect rij. Zo!
Daarna genoten van het overheerlijke weer en daarnaast na het lossen een heerlijke bocadilla caliente als brunch verorberd en daarna een aardige lading in Figuras opgehaald en daarna verder gagaan naar Carcasonne en daar in de omgeving nog een paar paletten in het voertuig laten zetten. Onderweg werden de in herfsttooi versierde wijngaarden prachtig door het zonlicht beschenen en hadden zo de mooiste kleuren, dieprood, donkergeel en lichtgeel, al naar gelang de soort, Carignan is vaak lichtgeel en Grenache donkerder, terwijl ook de scheuten van de reeds geheel kale soorten donkerbruin gekleurd waren. Na Carcasonne is het volgende adres morgen middag, Puligny, in de buurt van Beaune en ben maar met karren opgehouden tussen de stadjes Ales en Bagnols sur Seize, in de buurt van Lussan.

Aldus schreef ome Willem.

---