Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

maandag 16 november 2009

Maandag, 16e novembre

Vandaag om een uur of half drie kreeg ik Dijon in het oog en had 7.45 rijtijd op de teller staan, Dijon, waar ik voor de eerste keer in 1960 kwam en ik weet nog goed dat mijn pas overleden broer toen aan het rijden was in onze Anglia-Perfect. Hij had toen net zijn rijbewijs en we hadden er toen ruim twee dagen over gedaan deze stad te bereiken. Dat waren nog eens tijden. Vandaag waaide het stevig en door de ferme wind valt nu overal het blad af waardoor bij de populieren veel Maretak tevoorschijn komt en een prachtig gezicht geeft. Voor het overige was de route vandaag bijna een kopie van enkele weken geleden, vanaf huis naar Brussel, Charleroi, Vitry, Bar sur Aube, en zo door naar Dijon en Lyon. Thans ben ik bezig een bezoekje te brengen aan ome Leo en lezers van dit log weten dan wie ik bedoel En Dondy is iets lekkers aan het maken.

Aldus schreef ome Willem.


---