Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zaterdag 14 november 2009

Eindelijk thuis

Dat was een moeilijke bal, een zware partij deze week die ik gisteravond laat eindeliklk heb kunnen afsluiten. Vroeg in de morgen vertrokken en bij ongeluk (het is bij ongeluk en per abuis, dus niet per ongeluk) de verkeerde weg naar Parijs genomen want ik nam de N 7 in plaats van de A 7, maar gelukkig was het niet al te druk zodat ik ver voor de drukte richting Metz reed en na zestig kilometer nog steeds in diepe duisternis de grote weg af ging om in het dorpje Charley sur Marne nog een laatste adresje te laden. In het dorpje eerst nog een uurtje bijgeslapen en daarna net na openingstijd de doel er in gezet en vervolgens met zware vracht het dal uitgekropen en al snel koers gezet naar de stad Soissons, daarna Laon, Vervins, Hirson alwaar ik bij het motorcroscircuit Mommignies het koninkrijk der Belgen binnenreed. Onderweg overigens nog een douanecontrole gehad, maar alles was uiteraard in orde. Vanuit Belgie de partij op gebruikelijke wijze afgemaakt via Brussel en Breda waartussen nog enig oponthoud was omdat er weer zonodig twee voertuigen tegen elkaar op moesten rijden. In Amsterdam eerst nog alles lossen, daarna weer wat handel er in en toen koers gezet naar mijn woonplaats achter de utrechtse heuvels. Met een ferme hoordpijn kwam ik thuis en na een warme douche meteen maar gaan snurken. Volgende week wordt de opening vergelijkbaar aan:
e2-e4. e7-e5 Pg1-f3. Pb8-c6 Lf1-b5....... Kenners weten nu in welk deel van de unie ik volgende week vertoef.

Aldus schreef ome Willem.
---