Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

dinsdag 27 oktober 2009

Montag, 26 oktober.

De hele dag voel ik me oud. Dat heeft deze week een grappige oorzaak en de dag begon er al vroeg mee. We reden vandaag ver voor het krieken naar het oosten, heel ouderwets, over Arnhem naar Oberhausen en kwamen voor de verandering in een reuzenfile terecht nog voor we Kreuz Oberhausen bereikten. Maar ach, daarna koers gezet naar Kassel en vervolgens naar Goettingen waar wij onze eerste klant hadden. Het weer was en is onstuimig, veel wind, en de heuvels en bergen zijn nu definitief mooi roodbruin gekleurd. Ik houd wel van dit weer. Regenvlagen teisterden de voorruit en soms kwam de zon door, maar de wind bleef schitterend doorgaan. Uiteindelijk kwamen wij, na de Harz doorklieft te hebben, in de vlakte van de rivier de Saale en reden dwars door het voormalig Oostduitse Halle om tot slot bij die vreselijke firma uit te komen waar ik u eerder over schreef, Rossman in Landsberg waar een ondubbelzinnige wachttijd wordt gehanteerd. We kwamen om half vier aan en zullen ons hier vermoedelijk wel ruim 12 uur gaan vermaken. Maar niet getreurd; het wordt een mooie week voor ons. Voor ons, ja, want een kleinzoon is mee en die spreekt mij aan met opa, de hele week natuurlijk meerdere malen per dag, en dan voel je je bij tijd en wijle aardig oud.

Ome Willem.

---