Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

dinsdag 27 oktober 2009

Dinsdag.

Nou nou nou, het was me het dagje wel weer. Nadat ik eerst een schending van de mensenrechten onderging omdat de drogisterijketen Rossman het zo nodig vond mij om half twee uit mijn slaap te halen teneinde de voor hun bestemde spullen te lossen en mij daarbij onder het lossen ook menen mijn werktempo te kunnen bepalen, toog ik na de onderbroken slaap richting Eisenberg en daarna naar Toepen om ook daar diverse doosjes af te leveren. Maar daarna reed ik zeer relax het land van Moldau en Smetana binnen bij de plaats As, reed via frantiskovy Lazne naar Karlovy Vary. Ik? We natuurlijk, want de hele dag door opa-zegger zit nog steeds naast mij en hij heeft aardig mazzel, want toen ik van Plzen naar Tabor scheurde kreeg ik het bericht dat "morgen" hier een vrije dag is, hetgeen wil zeggen een rijverbod voor vrachtvoertuigen en het niet kunnen lossen. Met gezwinde spoed zette ik koers naar mijn laatste klant even onder Tabor, een adres die na de middag niet lost en die ik voor woensdagmorgen in de plenning had, maar ach, na wat zemelen en het overhandigen van een paar oer-hollandse rode (waren het ex-communisten?) klompen raakte ook ik dat laatste adres kwijt en daardoor hadden we nu de mogelijkheid om in Praha te stoppen. Praha, we gaan morgen dan maar eens de stad in. De bus stopt hier voor de deur.

Ome Willem.

---