Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zaterdag 19 september 2009

Vrijdag-zaterdag.

Een droeve, zeer droeve dag vrijdag, toen ik vernam dat mijn broer, waar ik altijd goed contact mee had, maar de laatste lange, lange jaren geteisterd werd door een ernstige ziekte, om vier uur in de morgen het tijdelijke voor het eeuwige had verwisseld. Een zeer muzikale broer die bij gezondheid goed uit de voeten kon met piano en viool en dit tergend langzaam zag teloorgaan. U begrijpt, voor de omgeving had ik geen ook meer en doe hier dan ook geen verslag van nu en deze week. Komende week houd ik u van andere dingen op de hoogte. Ook dit behoort allemaal tot het leven van een vrachtrijder: deze week niet of nauwelijks buitenlands. Dit vanwege de laatste eer die ik aan mijn broer ga brengen a.s. Vrijdag. U verneemt nog van mij.

Ome Willem.

---