Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

vrijdag 4 september 2009

Meze. Jeudi, trois septembre 2009 (A.C.).

Inderdaad. Indien u als lezer van dit log goed hebt opgelet, zal u tot de conclusie moeten komen dat ik nu sta waar ik gisteren ook stond, dit ondanks het feit dat ik zo even ruim 600 kilometer heb gekard vandaag. Dat begon vanmorgen vroeg toen ik om zes uur afreisde naar Trets, even voorbij Aix en Provence waar ik ook voorbij die bekende rotsformatie kwam (zie foto) en waar ik op een wijnboerehoeve een dikke duizend flessen wijn aan de lading toevoegde. Daarna verder gagaan en even langs monseigneur Henry van domaine Ile Saint Pierre in Mas Tibert gegaan en aldaar wat lekkers meegenomen en daarna over een driebaansweg (zie foto) naar Vauvert gereden en hondenvoer geladen voor Tilburg (hebben ze dat daar dan niet, ach, een hond wil ook wel eens frans culinair) waarna ik doorbuffelde naar Saint Saturnin en ook daar wijn geladen. Vervolgens terug gereden naar hier, Meze, waar ze morgen vroeg gaan beginnen wijn in de flessen te doen die ik tegen de middag in de laadruimte van mijn voertuig doe en dan af taai naar het land van klompen en edammer kaas. Het wordt dus een latertje deze week. Trouwens: op de laatste foto ziet u de domaine waar ik morgen de laatste doosjes oppak. Nu sta ik aan de Etang, de binnenzee achter de dijk van Age en Sete met vlak achter mij een hele groep op een poot staande in het water naar wat lekkers grazende en vissende flamingo,s. Ik ga hier ook eens kijken of hier in deze knaagschuur iets te knabbelen valt. Oef Mayonaise, daar heb ik wel goesting in.

Ome Willem.

---