Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

maandag 28 september 2009

Gesprek.

Vandaag een heel interessante dag omdat ik als woordvoerder van de United Truckers op uitnodiging van het IVW (Inspectie Verkeer en Waterstaat) een gesprek had met de directeur ir P. Gelton om vanuit de beroepsgroep en vanaf de werkvloer aan te geven wat er zoal voor verbetering in aanmerking zou moeten komen, vooral gelet op het verkeersveiligheidsmotief daar heden ten dage veel chauffeurs met stress rondrijden vanwege het onherroepelijke handhavingsbeleid, vooral op europees niveau. Het gesprek was uitermate constructief en we spraken af deze gesprekken eens in de drie maanden te houden omdat de heer ir. P. Gelton het zeer op prijs stelt dat er vanaf de werkvloer die geluiden hoorbaar worden voor hem alwaar de chauffeur tegenaan loopt.

Morgen bericht ik hier over in het radioprogramma Onderweg van de Wereldomroep. En binnen afzienbare tijd meld ik me weer eens bij Autobaanradio.

Ome Willem.
---