Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

woensdag 30 september 2009

Dinsdag, radio en schaken.

Nadat ik maandag bij de heer mr. Ir. P. Gelton ben geweest, heb ik mij dinsdag vervoegd bij het radioprogramma voor vooral vrachtwagenchauffeurs, Onderweg geheten, om verslag van het gesprek te doen. Ook de aldaar aanwezige radiomakers zien het belang in voor de gemiddelde chauffeur om samen in bepaalde gevallen op te trekken en alzo een "vuist" te maken. Dit werd overigens ook door voornoemde heer Gelton onderkent en dan wel in het bijzonder op europees niveau. Mondelinge steunbetuigingen waren er legio, nu nog schriftelijke. Nadat ik er twee uur radio op had zitten ging ik naar een oud-collega in Purmerend, een zogenoemde vutter die al weer drie jaar zit te vutten nadat hij voorheen veertig jaar de europese wegen onveilig had gemaakt, om naar zijn welstand om te zien om daarna af te reizen naar de hoofdstad van het land waar ik mijn voertuig voordelig parkeerde en uit mijn gemotoriseerde voertuig een ander voertuig, een rijwiel, haalde om zo door de stad heen de crossen en om half acht maar weer eens de sportvereniging Caissa op te zoeken, de sportvereniging waar ik al ruim veertig jaar lid van ben om daar een partijtje mee te blazen hetgeen me niet slecht af ging. Daarna weer naar huis. U leest het: ook in vrije tijd spoed een vrachtrijder zich van hot naar her.
En mij vandaag alleen nog maar een klein dorpsfietstochtje veroorloofd. Verder is alles goed met mij.

Ome Willem.
---