Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

donderdag 27 augustus 2009

Donderdag


Vandaag na een rustige nacht maar eens doorgehobbeld naar Zutphen, een stad waar ik lang niet geweest was en daarna naar Amsterdam waar een beetje de paniek toesloeg omdat er wel erg veel weg te brengen valt. Hoezo krisis, daar is bij ons in de transport niet veel van te merken. Het heeft er soms van weg dat wij de enige zijn die nog pakjes rijden getuige het feit dat er nu nog een vrachtje door iemand gedaan moest worden naar twee keer Parijs en nog eentje in Chartres en dan moest ie ook nog terugladen. Wel ja, en dat met al die inkortende rijtijdmaatregelen! Nee, wat dat betreft heb ik morgen wel iets aardigs te doen. Wat, daar zal ik morgen even op terugkomen. Tot nu volsta ik even met onderstaande foto van mijn zoon met op de achtergrond... Ach, kijkt u zelf maar.

Ome Willem.
---