Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zaterdag 23 november 2013

Een korte indruk.

Van de afgelopen week, die grijs, guur en nat was.




Hier nog in Zuid-Duitsland

de herfst is nagenoeg ten einde

nevelig

en uitgestrekt

op weg naar Passau snor ik door een prachtig en stil landschap


daarna klimmen, op weg naar Phillipsreut

en even later bevind ik mij in Tsjechië: alles lijkt opeens anders

is ook anders



de sfeer, de kleuren

de dorpjes


De Moldau

Hoe schoon, de luchten, het vergezicht

Blatná


héél in de verte; Plzen


in de buurt van het teruglaadadres

sterappeltjes nog vaak achtergebleven aan de wegkant


op weg naar huis


Ach, wie of wat kom ik nog tegen

Duitsland, meteen is alles, wederom, anders


de laatste herfstkleuren

Frankfurt

en later, ergens onderweg, een fraai uitgevoerde truck met oplegger.