Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

vrijdag 14 augustus 2009

De spaanse berg.

Jawel hoor. Na de nacht doorgebracht te hebben langs een ruischende beek -ik schrijf ruischende zodat je het ruisen er nog in hoort- zijn we na een eenvoudig ontbijt begonnen aan de port de Bonaigua, een flinke klim waar niemand op te vinden was dan alleen wilde paarden die Jair verwelkomden aan de top waar hij met een gemiddeld tempo van 14 km per uur aankwam waarna de afzink begon en ik Jair na lange tijd weer terugzag omdat het Bestebuskarretje waar ik mij mee voortbeweeg de snelheid van een afdalend rijwiel, ondanks mijn gewicht, niet haalt. Daarna zijn we via Seo del Urgel naar Andorra gegaan en zijn daar ontzettend geschrokken van de hoge drankprijzen. Alleen rookrommel is hier nog goedkoop maar daar heb je nauwelijks wat aan als je toch niet rookt. Uiteindelijk hebben we ons vanwege hoge temperaturen genesteld boven op de Elvivera, de col die morgen, met de Casa, zal worden gereden. Althans is dat het voornemen want we kunnen vannacht wel dienen als voer voor de hier loslopende beren.
Mocht DAT zo zijn, dan niet tot morgen maar een welgemeend vaarwel.

Ome Willem.
---